JE BENT ZELF HET VENSTER WAARDOOR JE NAAR DE WERELD KIJKT

Thea Freudenberger [48]
Programmamanager

We gaan verder

Sinds 1 juli is het zover. We gaan verder. Verder vanuit 1 divisie, met 3 ijzersterke merken waar we trots op zijn: Centraal Beheer Achmea, FBTO en Avéro Achmea. Dat doen we omdat we voor onze klanten en businesspartners de nummer 1 verzekeraar willen zijn en blijven. Want de klant daar draait het om, daar gaan we voor, met elkaar. Dat vraagt om vernieuwing, versnelling en boven alles groots teamwork. Dat kunnen we alleen samen.

Met de start van deze nieuwe divisie Centraal Beheer Achmea sluiten we ook een periode af. Onder het motto ‘dag dDD’ (divisie Directe Distributie) hebben we eind juni met vele collega’s dit moment symbolisch gemarkeerd. Met een terugblik op een waardevolle periode, met bijzondere successen en hoogtepunten. En het betekent ook afscheid nemen van collega’s die niet mee gaan naar de nieuwe divisie. Collega’s met wie ik 2,5 jaar heb samengewerkt, die mij hebben geïnspireerd en gestimuleerd. Die ik persoonlijk zal missen. Juni was een bewogen maand.

Per 1 juli ben ik Manager Communicatie van de nieuwe divisie Centraal Beheer Achmea. Een ambitieuze divisie, met één visie. Met 3 krachtige merken, elk met een eigen gezicht. Een divisie waarin we als één team elkaar versterken, het verschil maken in het belang van onze klanten. Met nieuwe distributiemodellen, commerciële slagkracht en lagere kosten. Omdat de markt het vraagt en omdat we geloven dat je moet versnellen als de wereld verandert. Dat je moet meebewegen als de klantwens verandert. Daarom deze nieuwe divisie. Voor onze klanten, daarmee gaan we verder.

Ons team is verrijkt met twee communicatiecollega’s vanuit Avéro Achmea, samen vormen we het communicatieteam van de nieuwe divisie. Deze volgende stap vraagt van mij en ons nieuwe team om door te pakken en waar te maken. Met persoonlijke passie, daadkracht en teamwork. Om zo samen te werken aan de nieuwe divisie. Om een geloofwaardig en inspirerend veranderverhaal voor klanten en medewerkers gezamenlijk tot stand te brengen. Om te komen tot een gedragen, doorleefd en inspirerend verhaal. Een verhaal dat je raakt, dat verbindt en energie geeft. Zodat medewerkers vanuit gezamenlijkheid het verschil maken. En we samen onze ambities waarmaken.

We gaan verder. We gaan verdiepen, verwonderen en vertellen. We gaan ver! Ik heb er zin in.

Opmerkingen

Geen woorden, maar daden.

Wat een mooi verhaal. Echt een communicatieverhaal. Maar met woorden alleen redden jullie het niet.

De klant wil service, actie, kwaliteit en..... eerlijk zaken doen!

Hoe denken jullie over een twijfelgeval bij schade?
 op 9-7-2014 15:57

Re: We gaan verder

Bedankt voor je reactie en complimenten.
Eens met wat de klant wil, daar doen we het voor.
In geval van twijfel is de context bepalend.
Gr. Thea Freudenberger
 op 10-7-2014 13:41

Opmerking toevoegen

Titel


Hoofdtekst *


Bijlagen

CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code