of luister hier of via jouw favoriete streaming muziekdienst.
Anke wandelt met Senior AI Engineer Henk-Jan. Hij werkt bij Achmea aan een whitelabel chatbot en experimenteert daarbij met AI en Virtual Humans. Praten we straks online nog wel met echte mensen als we bijvoorbeeld contact opnemen met Klantenservice? En zo niet, is dat erg? Waar het hart van vol is, stroomt de mond van over. Luister in deze aflevering naar het enthousiaste relaas en de toekomstvisie van Henk-Jan.
Meer weten? Lees het verdiepende artikel over de whitelabel chatbot hier!
Natuurlijk zorgen wij goed voor jouw gegevens. In ons privacy statement lees je welke rechten je hebt. In ons cookie statement lees je welke cookies en vergelijkbare technieken wij gebruiken. Onze cookies worden gebruikt om een goede werking en beveiliging van de site te garanderen (functioneel), onze website te verbeteren (analytisch) en het aanbieden van informatie op maat (marketing). Als je op "accepteer alle cookies" klikt, dan gebruiken wij functionele cookies en cookies voor analyse-, feedback-, advertentie-, affiliate-, en personalisatie doeleinden. Hiervoor werken wij samen met bedrijven die voor ons cookies plaatsen en lezen. Ga je niet akkoord? Verander dan de instellingen.