Online Marketeer bij Achmea

In een snel digitaliserende wereld moet je als online marketeer altijd drie stappen vooruitdenken. Ook bij Achmea ontwikkelen we voortdurend innovatieve diensten en producten, bedenken we telkens nieuwe verkoopstrategieën en onderhouden we contacten met een gigantisch klantenbestand. Dit soort ontwikkelingen brengen een geweldige dynamiek met zich mee voor de verzekeringsmarkt. En dus ook carrièrekansen voor ondernemende marketeers. Achmea zoekt professionals die vooruitdenken, van online marketeers tot sales performance specialisten.

De verzekeraar van Nederland

Centraal Beheer, Interpolis, Zilveren Kruis, FBTO; het zijn de aansprekende namen uit een nog veel grotere portfolio van sterke verzekeringsmerken van Achmea. Niet voor niets wel dé verzekeraar van Nederland genoemd. Ook de online positie van de merken is sterk. Achmea loopt voorop in het toepassen van nieuwe serviceconcepten om de online klantbeleving te optimaliseren. Net als in de ontwikkeling van digitale concepten om mensen te ontzorgen. Wat denk je bijvoorbeeld van een online dorpsplein waar iedereen welkom is om mee te praten over zorg, gezondheid, verzekeren en vitaliteit of een zorg-app waarmee je mobiel kunt declareren. Met ruim 8 miljoen verzekerden heeft Achmea een belangrijke maatschappelijke positie. Dat betekent dat je ook als online marketeer verantwoordelijk met je positie moet omgaan. Big data marketing klinkt bijvoorbeeld prachtig. Maar niet alles wat technisch kan, is voor klanten ook wenselijk.