Kies je carrière


De veranderende wereld levert naast nieuwe verzekeringsproducten ook veel nieuwe services gericht op preventie op. En die moeten wel op een goede manier hun weg in de markt vinden. Je krijgt bij Achmea grote vrijheid om zelf te pionieren en je vak verder te ontwikkelen. En daar liggen voor jou als online marketeer ongekende kansen. Hoe target je bijvoorbeeld een woonverzekering? Of hoe haal je extra conversie uit een diefstalverzekering? Het zijn slechts een paar voorbeelden van onderwerpen die voor marketeers interessant zijn. Zeker als het gaat over de optimalisatie van de klanttevredenheid en conversie bij services en producten. Maar ook bij de ontwikkeling van baanbrekende concepten, krijg je de kans om mee te denken in multidisciplinaire teams.

Carrièremogelijkheden
Achmea is op zoek naar online marketeers die vooruitdenken. Die meehelpen om nieuwe producten en services op een verantwoorde wijze groot te maken. Zowel op het terrein van de merkontwikkeling als op het vlak van de online performance. Onderzoek, analyse, klanttevredenheid, conversie; je werkt veelal in een multidisciplinaire (scrum)teams en blijft voortdurend van elkaars inzichten leren. Ook je eigen groei gaat daarmee in sprints.


Content/Social

Combineer je een oplossingsgerichte en punctuele instelling met een gevoel voor vormgeving, schrijven en merkidentiteit, dan zit je binnen content/social helemaal goed. Je bent verantwoordelijk voor het optimaliseren en creëren van content die klanten moet inspireren en informeren. Je bent communicatief vaardig, analytisch en klantgericht. En die talenten zet je graag in binnen een multidisciplinair team.

SEO/SEA
Ben je thuis in search engine marketing en geeft het boosten van online prestaties je een kick dan kunnen we je bij Achmea heel goed gebruiken. Je bent verantwoordelijk voor onze zoekmachine optimalisatie voor zowel de vindbaarheid van onze website als van onze zoekmachine advertenties. Je bent thuis in de nieuwste SEO/SEA technieken, vindingrijk, punctueel en je draait je hand niet om voor SEO-vriendelijke teksten.

Optimalisatie/Conversie/Sales
Loop je warm voor het optimaliseren van online klantbeleving, funnels en conversie dan gaat er binnen dit cluster een wereld voor je open. Met een analytische en creatieve instelling ben je in staat om voortdurend verbetervoorstellen te maken die de conversie en de salesfunnel verbeteren. Je hebt het in je om gedrag te analyseren en te vertalen naar actiegerichte inzichten. Zo elimineer je afhaakmomenten en maak je gebruik van klantinformatie om de klanttevredenheid te optimaliseren.

Brand/E-commerce/Channel
Heb je een goede visie op online marketing en kun je deze vertalen naar een concrete online strategie? Dan kan dat bijvoorbeeld door zorg te dragen voor de ontwikkeling en uitvoering van de strategie samen met specialisten vanuit verschillende disciplines. Hiermee zet je nieuwe producten in de markt via de juiste kanalen. Je bent kortom verantwoordelijk voor de online marketing in de ruimste zin van het woord.

Digitale vernieuwing
Ben je een visionair met een drang tot vernieuwing die ook tot verbetering leidt. En ben je in staat om je business kennis effectief in te zetten in het leiden van verandertrajecten, dan is digitale vernieuwing je op het lijf geschreven. Jij bent in staat om een online visie te vormen en de organisatie mee te krijgen met jouw ideeën.
 
Lees de verhalen van enkele online marketeers.