Centraal Beheer won afgelopen donderdag de Most Customer Centric Organization Award. De prijs werd uitgereikt tijdens de Global Usabila Exchange in Amsterdam.
Centraal Beheer won afgelopen donderdag de Most Customer Centric Organization Award. De prijs werd uitgereikt tijdens de Global Usabila Exchange in Amsterdam.
De Global Usabila Exchange is een evenement waar specialisten op het gebied van customer experience en digitale transformatie van andere organisaties kunnen leren hoe je als organisatie optimaal ‘customer centered’ wordt. Tijdens het evenement waren ruim driehonderd professionals van internationale organisaties aanwezig.
Het juryrapport zegt: ‘Centraal Beheer heeft haar Customer Experience strategie goed geborgd in meerdere pijlers. De gebruikservaring wordt bijvoorbeeld op alle kanalen gemeten, om zo een goede omnichannel-ervaring te creëren voor hun klanten. Wat doorslaggevend was voor de nominatie, was dat ze de Customer Experience een verantwoordelijkheid hebben gemaakt van alle medewerkers. Dit zorgt voor een constante focus op verbetering van de klantervaring.’
De jury had uit alle inzendingen twee genomineerden gekozen. Het aanwezige publiek mocht kiezen tussen de twee finalisten TNT en Centraal Beheer. In totaal waren er elf genomineerden in de categorie Most Customer Centric Organization.
Natuurlijk zorgen wij goed voor jouw gegevens. In ons privacy statement lees je welke rechten je hebt. In ons cookie statement lees je welke cookies en vergelijkbare technieken wij gebruiken. Onze cookies worden gebruikt om een goede werking en beveiliging van de site te garanderen (functioneel), onze website te verbeteren (analytisch) en het aanbieden van informatie op maat (marketing). Als je op "accepteer alle cookies" klikt, dan gebruiken wij functionele cookies en cookies voor analyse-, feedback-, advertentie-, affiliate-, en personalisatie doeleinden. Hiervoor werken wij samen met bedrijven die voor ons cookies plaatsen en lezen. Ga je niet akkoord? Verander dan de instellingen.