Nieuws

Opdracht Digital Marketing Talentship

Kimberley van Hulst

”Nadat ik halfjaar ervaring heb opgedaan bij FBTO reis ik voor mijn tweede opdracht af naar Leiden. Hier zit de zorgverzekeraar Zilveren Kruis. Met de producten en diensten van Zilveren Kruis brengt de verzekeraar Gezondheid dichterbij voor iedereen. Een mooi streven waarmee er direct impact wordt gemaakt op de maatschappij."

Ik word onderdeel van het team Customer Engagement. De digital marketing afdeling van Zilveren Kruis werkt agile. De teams zijn multidisciplinair ingericht waardoor er veel kennis in één team zit. Denk bijvoorbeeld aan een data analist, communicatieadviseur en een aantal digital marketeers. Een fijne mix van kennis waardoor je in het team zelf altijd bij iemand terecht kan voor vragen.

Aan de slag met de verzamelplek voor content over vitaliteit

Voor mijn opdracht ga ik aan de slag met het contentplatform. Dit is één plek op de website van Zilveren Kruis waar alle content over vitaliteit en gezondheid samenkomen. Tijdens mijn opdracht werk ik samen met mijn team aan de doorontwikkeling van dit platform. Er wordt een roadmap gemaakt voor 2020 om het contentplatform naar een hoger niveau te tillen.

Het ontwikkelen van een podcastserie

Om het platform verder te vullen werk ik aan een podcastserie. De Beter in je vel podcast gaat over het onderwerp slaap. In drie afleveringen worden de luisteraars meegenomen in de verschillende facetten van slaap, van snurken tot de invloed van stress. Samen met een bureau worden de podcasts ontwikkeld. Benieuwd naar de podcasts? Beluister ze hier.  

#beterinjevel

De laatste stap is om de podcasts en de artikelen te verspreiden. Dit wordt gedaan via een pilot. Met gebruik van Instagram stories worden de  podcasts en de artikelen van het platform getoond. Deze activatie evalueer ik om vervolgens advies te geven te effectiviteit van het kanaal.

Bij Zilveren Kruis heb ik erg veel geleerd over digital marketing maar ook hoe de zorg in Nederland is georganiseerd. Het is een complexe wereld met veel interessante vraagstukken waarmee je direct impact kan maken. Het Chapter Digital Marketing heeft erg veel kennis. Daardoor heb ik veel kunnen leren in een korte tijd. Niet alleen van mijn eigen opdrachten maar ook van de projecten van collega’s.

Persoonlijke groei en ontwikkeling

Bij Achmea is er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Om hier alles uit te halen heb ik tweewekelijks overleg met mijn buddy. Tijdens dit overleg bespreek ik mijn doelen en kijken we samen wat we kunnen doen om dit te bereiken. Dit werkt erg fijn omdat mijn buddy al veel (levens)ervaring heeft en mij kan helpen als ik ergens niet uit kom of over twijfel. ”

Jouw droombaan
in je inbox

Stel een job alert in met jouw persoonlijke instellingen. Zodra er een nieuwe relevante vacature is, dan sturen we je een e-mail!