Bij Achmea ben je niet zomaar een Marketeer. Je werkt bij ons aan oplossingen voor maatschappelijke uitdagingen, vanuit je hart. Je loopt voorop in het vakgebied en zet je talent in voor een samenleving waarin iedereen meedoet en plezierig én gezond met elkaar leeft. Duurzaam Samen Leven noemen wij dat.

Werken als Digital Marketeer bij Achmea

Zelf aan de knoppen zitten. Dat vinden wij als Marketeers leuk. We zijn zelf specialist in ons vakgebied. Daarom werken we bij Achmea maar mondjesmaat met externe bureaus’s. Met ruim 400 digital marketingspecialisten zorgen we dat we altijd relevant zijn en een optimale customer experience bieden.

En we maken impact. Met grote merken als Centraal Beheer, FBTO en Zilveren Kruis werk je aan marketinguitingen die miljoenen mensen bereiken.

Je werkt bij ons in Agile Scrum-teams, binnen jouw eigen vakgebied en discipline. Maar organisatiebreed werk je ook samen met andere Digital Marketeers. We wisselen kennis en ervaringen uit en maken zo de klantreis samen elke dag beter. 

Recruiter van Achmea

Vragen?

Heb je vragen over het werken in marketing bij Achmea, dan vertel ik je graag meer!

Peter Manuputty

+31613674978

Campagnes met impact

Bij Achmea speel je marketing op het hoogste niveau. Elke dag maken we impact op miljoenen levens. Als Marketeer ben hier elke dag mee bezig, of je specialisatie nu SEO, CRO, UX of een andere expertise is.  

Onze maatschappelijke impact is groot. En daar gaan we verantwoordelijk mee om. Ook als Marketeer ben je bezig met preventie, denk aan de campagne ‘mis niks <link>’ van Interpolis. Met Centraal Beheer hebben we al meerdere Gouden Loekies gewonnen, en onze video ‘samen leven volgens Achmea’ heeft in Cannes de Grand Prix voor corporate movies gewonnen. Daar zijn we best trots op, en daar jij kan er deel van uitmaken! 

En je eigen leven? Bij Achmea mag je rekenen op heel goede arbeidsvoorwaarden. Standaard een 34-urige werkweek, thuiswerken, een persoonlijk keuzebudget en natuurlijk een goed salaris. Het salaris staat altijd bij de vacatures.  

Groep collega's kijken naar een scherm

Ontwikkel jezelf als Marketeer

Bij Achmea sta je zelf aan het roer van je carrière. Van ons krijg je de tools om jezelf te ontwikkelen. Via ons All You Can Learn-programma volg je opleidingen en trainingen. Zo kan je groeien als professional, maar ook als mens: bijvoorbeeld in de leeromgeving voor Customer Experience Management of met een Lean leertraject. 

Voor veel collega’s is dit de ideale next step in hun carrière. Werk je nu bijvoorbeeld bij een bureau, of heb je ervaring bij een andere corporate? Kom bij ons op champions league-niveau spelen en ontwikkel jezelf steeds een beetje meer.

Doorgroeien is bij ons de norm. Dat kan verticaal, bijvoorbeeld van junior Contentmarketeer naar medior, of horizontaal, een andere richting op. Met alle trainingen en opleidingen en de grootte van onze organisatie is er altijd een boeiende nieuwe stap.  

Wesley Jongbloed, digital marketeer Zilveren Kruis

In de weken voorafgaand aan mijn eerste werkdag vroeg ik mij steeds vaker af hoe het eigenlijk zou zijn om voor een (zorg)verzekeraar te werken. Mijn omgeving reageerde gemixt. Naast enthousiasme kreeg ook geregeld te horen dat het werken voor een verzekering waarschijnlijk heel suf zou zijn. Maar niets bleek minder waar. Alles wat ik de afgelopen jaren miste in mijn werk en werkomgeving werd ruimschoots gecompenseerd bij Zilveren Kruis; volledig Agile-werken, een marktleider met een megagroot bereik, voortdurend streven naar een 9+klantbeleving en heel veel innovatie en productontwikkeling. Dus nee, suf is het zeker niet!
Digital marketeer bij Zilveren Kruis
Groep collega's in gesprek bij brasserie

Marketingvacatures
in je inbox

Stel een job alert in met jouw persoonlijke instellingen. Zodra er een nieuwe relevante vacature is, dan sturen we je een e-mail!